woensdag 10 juni 2020

Samen Creatief # 2

Samen Creatief #2

Hallo lieve lezer.

Hier vind je mijn creatie die ik nog heb gemaakt naar aanleiding van de
Samen Creatief nummer 2 van Hobbyshop Veldmaat.

Voor de  basis heb Kraft karton gebruikt.
Het designpapier is van Studio Light.
Jenine,s Mindful.


Onder de wikkel heb ik het mooie stencil van 115633/0516 gebruikt.
Op de wikkel zelf heb ik een toef van kant en klare bloemetjes gebruikt.
Hierbij een aantal blaadjes en wat vlinder uitgestanst.


Verwijder de wikkel en dan is dit de eerst verrassing.
De 2 labels gestanst van Leane creatief en het wax touw erin vind ik altijd vrolijk staan.
De vlinder aan de bovenkant is van het stencil studio light JMA 006
Het geheel sluit met klittenband.
Bij deze sluiting heb nog dubbel een papierclip uitgestanst.


Dit is de volgende verassing.
De tekst bovenaan is van Marianne design.
Onderaan heb ik ruimte gemaakt voor een Cadeaubon.
Op het doosje heb ik 2 rondjes uitgestanst en er een splitpen doorheen gedaan.
Nu kan ik het sluiten met een wax koordje.


Na het openen van het wax koordje is dit de ruimte om er bijvoorbeeld 
2 repen chocolade er in te plaatsen.

Het geheel is leuk om aan iemand te geven die geen wensen heeft voor de  verjaardag.


Met het bezoek aan deze blog kun je een berichtje achter laten om in de prijzen te vallen.
Daarna kun je op de link hieronder klikken.



Laat ook daar een berichtje achter en je maakt kans op een prijs.

Hartelijk dank voor het lezen van mijn blogbericht .
Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.

15 opmerkingen:

  1. Prachtig Rikie, hou zowieso van dit design papier.
    Dit is een prachtkado om te krijgen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ook jouw uitwerking ziet er tiptop uit Rikie. Ook al zulk mooi dessin-papier en alles zo mooi gecombineerd en gedecoreerd. Een heel leuk idee om er chocolade in te stoppen, zo vormt het een mooi én lekker cadeau.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een verrassings doosje en mooie variant. Leuke bloghop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Rikie! Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig Rikie. En zulk mooi papier. Geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supercreatie!!! Ik ga hem zeker een keer maken...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creatie met prachtig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel mooi geworden. Zeker ook met dit papier.
    Ik vind de cadeaubon ook erg leuk!
    Het ronde stencil heb ik toevallig ook gezien bij de live van het boekensteuntje. Dit is mooi met de bloemen.
    Via de nieuwsbrief heb ik de gegevens nogmaals gekregen om dit ook te maken. Live lukte niet.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi zeg, de gene doe dit ontvangt zal er heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie creatie mooi papier
    Gr. Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Rikie. Ook erg leuk van de cadeaubon. Een doosje vol verrassingen. Het designpapier en de bloementoef zijn ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creatie, idd een superleuk kadootje. Alles is zo mooi gecombineerd en de labels erbij scoren altijd goed. Ik ben meteen volger geworden hoor alles wat ik hier zie is schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen