dinsdag 9 februari 2021

Samen Creatief # 10

Samen Creatief # 10

Hallo beste bloglezer en welkom op mijn blog,

Deze creatie heb ik mogen bedenken.
 Samen met ons design team hebben we 
geoefend om te kijken of alle hints goed zijn.
De overige DT leden kunnen hierna hun creaties
 afmaken en zo kan er na de uitzending 
een bloghop van start gaan. 
Aan deze bloghop is een prijs aan is verbonden.

Hier zie je mijn uitwerking.


Voor mijn creatie heb ik het Design papier van 
Joy crafts Tea Party 6011/0651 gebruikt.
De versiering komt uit het bijpassende 
Label/knipvel Joy Crafts Tea Party 6011/0423



De linkerkant heb ik het design papier zo gesneden
 dat mijn  theekop links onderaan kwam en 
een tekst heb geknipt uit een van de  label vellen.


Hier zie je de rechter binnen kant van mijn kaart.
de Ster en de hoera kaart komt weer uit het label knipvel.


Op het midden gedeelte heb ik 
2 pockets gemaakt op een ondergrond geplakt.
Nu kunnen er de theezakjes in.
De tekst op de pockets komt dus ook weer
 uit het label knipvel.



Achter de theezakjes heb ik een lange label gemaakt
 en de tekst komt weer uit het label vel.




Als de kaart wordt gesloten heb ik bovenop
 een bloemen groep gemaakt.

Dit zijn foam bloemen, die ik heb 
bewerkt met Versa Magic inkt.
 Blauwe kleurnummers zijn CD77 en CD78
en de rosé kleurnummers zijn CD 53 en CD 75.
De blaadjes zijn van CraftEmotions nummer 115633/0277

Wilt u deze creatie ook graag maken?
Bij Hobbyshop Veldmaat kunt via de
 website  HIER het pakket kopen.

Hartelijke dank voor het lezen van dit blogbericht.
Doet u mee aan de bloghop
 dan kunt u HIER doorgaan naar Debby.

Veel plezier bij de bloghop.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
 

 

17 opmerkingen:

  1. Erg mooi Rikie, en de live ging super goed.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie samen creatief Rikie. En je deed de live helemaal gewelig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi deze kaart en ik heb genoten van de goede uitleg bij de live.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie creatie Rikie en de live ging top.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan en duidelijke live Rikie! Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie creatie en super duidelijke live. Ik kijk later terug, heb het begin gemist😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ging de eerste live SC goed en wat een leuke creatie is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie creatie bedacht dankjewel, ik ga vandaag aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig !! Bedankt voor de goede uitleg van de Samen Cratief !
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja je creatie is mooi....bedankt voor de goede uitleg van Samen Creatief.....hij is in de maak.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige creatie en wat een leuk papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie creatie. Ga straks terugkijken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend GAAF gedaan Rikie....ook jij hebt hele gave kleurtjes gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer je best gedaan Rikie om er een super mooie creatie van te maken in deze online workshop.. Ik ga zeker proberen om deze ook nog te maken. Bedankt voor de duidelijke uitleg ervan!!
    winterse groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Allen,
    Ja heel fijn dat het weer allemaal is goed gegaan. Als beginneling is het toch best een beetje spannend. Fijn dat de creatie in de smaak valt en ook nog goede complimenten het kan niet beter. dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige uitwerking. Heel mooi, Rikie.

    BeantwoordenVerwijderen