dinsdag 11 mei 2021

Samen Creatief # 13

Hallo beste bezoeker van dit bericht.

Deze Samen Creatief heb ik voor jullie mogen bedenken. 
Hoop dat het inspirerend mag zijn.


Voor deze creatie heb ik het design papier gebruikt van,
Studio Light Sayit With Flouwers
SL-SWT.PP162
De banner aan de voorkant is gesloten met een magneetje,


Bij deze creatie heb ik veel gebruik gemaakt van het designpapier.
Soms scheur ik het design papier voor een speels karakter,
en knip ik afbeelding uit.


Het midden gedeelte heb ik wat rustiger design gebruikt
 zodat de uitgeknipte afbeeldingen goed tot zijn recht komen.
Het geheel heb ik met waxkoord verbonden.


 Hier zie je dat ik ook op deze kant van mijn creatie
weer design papier heb gescheurd en afbeelding heb uitgeknipt.


Op deze foto zie je de labels die in de pochet zitten.
Bovenaan heb ik er tabjes aangeplakt.


Op de achterkant van de labels heb ik wat rustig 
design papier geplakt 
zodat je erop kunt schrijven.

 Ik hoop dat je door de bloghop te volgen
vele leuke creaties krijgt te zien.

Klik HIER om verder te hoppen naar 
de Blog van Hobbyshop Veldmaat.

Hartelijk dank voor jouw bezoek en tot de volgen de keer.

Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink.

 

17 opmerkingen:

  1. Wat mooi om te zien dat je door gebruik van verschillend papier zulke hele verschillende resultaten krijgt. Dit is ook weer een plaatje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk ook had hem in de live even gezien maar nu beter bekeken ...prachtig en ook dit papier is prachtig....het was weer een leerzame live-uitzending .....dank je wel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige samen creatief. Mooi model kaart en bedankt voor de leuke avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi weer en nu zie je wat ander DS papier al kan doen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je deze keer weer een geweldig modelletje bedacht Rikie....en ook prachtig uitgevoerd met zoveel schitterende details erop...Ik heb jammer genoeg de live niet gevolgd deze keer, maar ga die vast nog terugkijken vandaag of morgen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ging super goed jou live vandaag en wat een mooie uitwerking.
    Prachtig papier.
    Liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het mooi en vrolijk geworden. Heel erg mooie papier heb je gebruikt.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ging goed je live gister. Echt heel erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi papier, en die banner met magneetje. Prachtig Rikie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!
    En wat een geweldig model heb je bedacht.....ik had de vorige net klaar en ga deze zeker maken...want ik vind hem top!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke creatie en ik heb het helaas niet gezien. Het doosje met die waaier is mij toen helaas niet gelukt omdat mijn designpapier te dik was. Deze vind ik erg leuk met al die vakjes en labeltjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat papier scheuren geeft zeker een leuk effect, complimenten voor het leuke model. Ik ga hem zeker maken, gisteravond moest ik werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig project Rikie. Heel mooi designpapier heb je gebruikt.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi
    Kei gave samen creatief super gemaakt met pracht desigpapier
    Ik hop nog ff verder gezellig
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend model Rikie....ik moet het filmpje nog kijken.
    Jij hebt er ook echt iets heel moois van gemaakt.
    prachtig met de labels,
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige creatie Rikie. Groetjes van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen