dinsdag 12 januari 2021

Samen Creatief #9

Samen creatief # 9


Hallo beste bloglezer en welkom op mijn blog.

De opdracht voor deze samen creatief stuurde 
Debby ons op 15 December 2020.

Volop bezig met het maken van Kerstkaarten
 en dan bedenken wat voor designpapier 
ik hiervoor eens zou gaan gebruiken.

Heb mijn mand met designpapier er eens bij gepakt
 en dacht bij het zien van de zon en het strand 
dat ik daar wel zin in had.
Na de corona was ik wel toe aan iets wat vrolijk is.



Hier zie het begin van deze doorlopende kaart.
Hij staat zo bij mij op de kast.
De verticale opening vind ik de voorkant van mijn kaart.
Het designpapier is van Mintay Paradise serie.


Dicht gevouwen ziet mijn kaart er zo uit.
Wordt je niet vrolijk van deze zonnige kleuren?


Klap je de kaart een maal om dan is dit de binnenkant.
Hier zie je alle labels zitten en ik heb de hoeken versierd met schelpen.

Door de tweede keer de kaart om te klappen
 krijgt de kaart de vorm van een kruis.
Op de hoeken zie je weer de schelpen maar ook 
de vogels komen goed van pas op het bovenste gedeelte.



Door de kaart verder uit te klappen kom 
je uit bij de achterkant.
Hier had ik het Designpapier opgeplakt
 maar toen ik verder ging draaien ontdekte ik 
dat het op de kop zat.
Dat is het verrassen de van deze kaart.
Snels het designpapier verwijderd
 en er nieuw opgeplakt.


Op de labels heb ik rustig papier gebruikt 
zodat ik er nog een passende tekst kan opstempelen 
of misschien een foto voor de jarige.

Door HIER verder te gaan naar Debby kun je mee doen 
aan de bloghop, en wie weet wordt
 je uitgeloot voor de bloghopprijs.

Wat fijn dat u de moeite hebt genomen 
om een kijkje te nemen op mijn blog.

Graag tot een volgende keer.

Hartelijk groeten van Rikie.





 

17 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit en fijne frisse kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn thema en prachtig dp,goed gedaan Rikie! Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren. Je voelt de zomer al komen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Rikie. Prachtig papier en het loopt zo mooi in elkaar over.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi
    Wat een prachtige creatie.
    Heel erg mooi papier.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Rikie, idd heerlijks zomers. Iets om naar uit te kijken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Rikie, prachtig papier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laat de zomer maar komen Rikie, prachtig papier en een mooie kaart.

    Veel liefs Bianca XX
    Bianca's Scrapcards

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan, zo mooi dat alles zo aansluit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig Rikie.....mooi DP in mooie kleuren en de schelpjes zijn een leuke toevoeging!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart is dit Rikie... ziet er wel heel ingewikkeld uit. Je heb er schitterend papier voor gebruikt alles past zo mooi bij elkaar!!
    Ik ga nu snel naar de anderen kijken
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi gemaakt rikie en mooie keuze voor t prachtige papier

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo,
    een supermooie kaart, met zeer frisse kleuren
    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie vrolijke kaart,supermooi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooo daar ben ik ook zo aan toe. Het word weer hoog tijd voor zon zee en strand. Met deze uitvoering van de Samen Creatief krijg je echt zin in de zomer

    BeantwoordenVerwijderen