dinsdag 13 juli 2021

Samen Creatief # 15

Hallo beste lezer van dit blog.

Wat een geweldige creatie heeft Debby bedacht 
voor de Samen Creatief nummer 15.

Het gebruik van de Dutch Doobadoo mallen vond ik zeer interessant.

Voor mijn creatie heb ik voor de basis groen linnen karton gebruikt.
Dit is nummer 1010 in onze winkel.
Het Designpapier is van Craft OClock Summer Flowers.




Ben begonnen om op de basis eerst het design papier
te gaan snijden en te plakken 
zodat de combinaties voor mijn gevoel kloppen.

Daarna heb ik mij bezig gehouden met het versieren van de pagina's

Op de voorkant zie het rondje van het stencil Joy 6002/1465.
Het envelopje komt uit onze winkel onder ons eigen merk.
De bloemen en de tekst heb ik uit het design papier geknipt.
De vlinder komt uit mij privé collectie, 
maar hij paste er zo mooi op 
dat ik het niet kon laten om hem niet te gebruiken.



In dit design papier zitten veel onderdelen om te gebruiken zoals 
je op deze pagina kunt zien.


Ook op de label die in de pocket 
zit heb ik een onderdeel hiervan gebruikt.


De ring heb ik ook uitgeknipt.
En op de sluiting een bloemetje heb geplakt.


Tijdens de uitzending werd dit envelopje uitgelegd.
Zo kun je restjes papier weer goed gebruiken.


Aan de linkerkant is een half deel 
van stencil Joy 6002/1112 gebruikt 
Recht weer een andere ring en een bloemetje
uit het design papier gebruikt.


Hier is verticaal een strook op geplakt om er labels achter te steken.
De labels die ik voor mijn creatie heb gebruikt komen
van stencil Studiolight  ABM-SFT-CD19


Op de linker pagina het andere deel van het stencil Joy 6002/1112
En weer de label die ik hiervoor al heb beschreven.
Diezelfde label ziet ook onder de pochet aan de rechterkant.


Tja, er ging wel wat tijd in zitten om alles te versieren.
Door de achterkant ook te voorzien van design papier
 maakt het geheel wel af vind ik zelf.

Alle pagina's heb ik verbonden met bindringen.
Deze zijn van Joy 6200/0131
Hiervoor heb ik dezelfde kleur gekozen
als de vlinder aan de voorkant.
Door aan de bindring wat lintjes te knopen 
geeft het een mooie uitstraling.

Deze samen Creatief vond ik erg leuk om te maken.

Voor het bloghoppen kun je HIER door gaan naar Debby.

En jullie weten toch, door op elke bloghop 
een berichtje achter te laten
 je kans maakt op een waardebon van € 10.00
te besteden in onze winkel.


 Bedankt voor het lezen van dit bericht,
En graag tot een volgende keer.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.

 

14 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er prachtig uit. Mooi papier heb je gebruikt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan. Zo’n mooi geheel.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan Rikie. Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creatie rikie en nooit design papier zo leuk om al die verschillende creaties te zuren ook binnen het team zijn ze iedere keer weer zo verschillend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rikie,
    wat heb je een mooi papier gekozen voor je album. Daardoor is het zo lieflijk. Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke extra's heb je verwerkt. En zo netjes afgewerkt, als ik deze samen creatief ga maken neem ik wat ideeën over.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi je uitwerking Rikie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige album met veel leuke extra's. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze is mooi
    Met ander papier weer een heel andere uitstraling
    Leuke details een topper 👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi !! Mooie kleurencombinatie !!
    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creatie en heel mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig deze album gemaakt Rikie... heel mooi die verschillende vormen van de pagina's ... ook zulk mooi designpapier gebruikt en opgemaakt met leuke details...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit album is prachtig Rikie....heel anders door het papier.
    Zo zie je maar dat je daardoor heel verschillende uitvoeringen krijgt....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen