dinsdag 10 november 2020

Samen Creatief #7




Samen Creatief  #7

Welkom op mijn blog.

Deze creatie heb ik mogen verzorgen en
 deze komt mij goed van pas.

Als wij naar een verjaardag gaan
 is ons cadeau meestal een financiële bijdrage.
De jarige kan dan zelf iets passends kopen.

Maar ik vind het wel fijn om dit toch te verpakken
 in een mooie kaart zodat het toch nog verrassend is.

Deze samen creatief is hier een voorbeeld van.




Voor mijn creatie heb ik gebruik gemaakt 
van het designpapier Scrap Boys Victorian Home
Als basis heb ik zwart cardstock gebruikt.

De voorkant heb ik verder versierd met
 afbeeldingen die uit het design papier komen.   
De tekst heb ik gestempeld op design papier.
Daarna gemat op zwart cardstock.   
   
 


 De afbeelding van de deuren vond ik hier wel toepasselijk.
Heb wat bloemen uit het design papier geknipt en er bij opgeplakt.




Op de klep heb ik een rechthoek geplaatst waar een label in kan.
Op de label heb ik weer een stempel van
CraftEmotios  enjoy the day gebruikt.
De vlinder en de klok komen weer uit het design papier.




De kleuren van het design papier komen toch 
wel heel mooi tot zijn recht op het zwarte cardstock.
Ook weer de stempel gebruikt gebruikt op de label.




Hier zie je de cadeau kaart waar ik de plakletters 
heb gebruikt uit het boekje van stickerjma04 
Op de kleine labels heb ik stempels gebruikt 
van CraftEmotions 130501/1831




Hier heb ik een foto gemaakt van het geheel.
zelf heb ik de labels gestanst,
bij deze labels zitten ook de rondjes die om de gaatjes zitten.
De mal van de labels komt van CraftEmotions 115633/0824.

Aan de labels heb ik zwart elastiek gebruikt.
dit vond ik het er goed bij passen.

Hoop dat ik u heb kunnen inspireren.

Doe je mee aan de bloghop 
dan kun je nu verder naar DEBBY.

Bedankt voor het kezen van mijn blogbericht.
Graag tot een volgende keer.
Hartelijke groet van Rikie 







19 opmerkingen:

  1. Bedankt voor deze leuke samen creatief. En jou doosje is super mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Rikie, en het was een mooie samen creatief.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke workshop heb je gegeven Rikie en jou uitwerking is zo mooi. Dank je wel.
    Veel liefs Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het super gedaan deze 7de samen creatief. Mooie creatie en heel wat deelnemers. benieuwd wat iedereen ervan gemaakt heeft. Door de duidelijke uitleg zullen we veel creaties voorbij zien komen schat ik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De uitleg was super goed te volgen en een geweldig model. De afwerking van de labels vind ik prachtig, trouwens het hele doosje Rikie! Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee om de afbeeldingen van het design papier te gebruiken, zo wordt het een geheel. Ik vind hem erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Rikie. Dit is ook mooi designpapier, vooral op het zwarte cardstock komt dat heel mooi uit. Was een superleuke SamenCreatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi doosje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Rikie,
    ik kom hier via het blog van Elly
    Wat een mooi creatief project
    prachtig resultaat en zo verschilllend komt vast door het dp
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie uitvoering 🤩 rikie prachtig.
    En wat een super creatie om te maken dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie uitvoering van het projekt. Mogelijk ga ik hem nog eens maken maar is er gisteren bij in geschoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rikie,
    Via Elly ben ik hier terechtgekomen en heb er geen spijt van.
    Ook jij hebt een schitterend boekje gemaakt....ik ben er helemaal weg van!
    Ben meteen ook volger van je geworden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rikie

    Zo das weer een geweldige Samen Creatief die je hebt gedaan helaas heb ik niet mee kunnen doen maar ik ga zeker Kijken of ik nog ff tijd kan maken
    Bedankt voor de bloghopronde
    Ik hop verder
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi gemaakt rikie. zie dat ik nog veel kan leren ....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Rikie echt een hele mooie.

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beste Rikie, bij dezer wens ik je enorm te bedanken, voor de hints die hebben geleid tot een prachtige creatie!
    Deze creatie is heel mooi en maakt mij vrolijk, in tijden van nu, wel belangrijk zou ik zeggen!
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Rikie..wat een onwijs leuke creatie heb je gemaakt tijdens de Samen Creatief van afgelopen dinsdag...zo een prachtig designpapier ervoor gebruikt.. zo gaaf net al die tagjes... Ik heb zojuist ook alle hints nagelezen, en ga deze misschien ook maken voor de kleindochter haar verjaardag eind deze maand Dank je wel voor deze workshop...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dames allemaal bedankt voor jullie reacties.
    Vriendelijk groet van Rikie.

    BeantwoordenVerwijderen