woensdag 13 mei 2020

Samen Creatief #1


 Samen Creatief #1


Hallo Allemaal,
Wat spannend is dit voor mij.
Nog nooit een blogbericht gemaakt.
 Helemaal niet waar je ook  nog eens kunt door hoppen naar de volgende.
Maar ik doe mijn best.


Voor de basis heb ik craft cardstock gebruikt.
Voor het design papier heb ik Country Garden 6011/0643 gebruikt.
Op deze voorkant heb ik de rechthoek gebruikt van een Joy 6002/0922
Deze was geschikt om te gebruiken omdat de afmeting goed paste.
Verder heb ik de takjes en de bloemen gebruikt van Stencil JMA05


Op de bovenstaande foto zie je het album open.
Dit album maak ik voor een echtpaar dat 60 jaar is getrouwd.
Dit als extraatje omdat ze op dit moment geen feest kunnen geven.
In het midden komen nog 2 kleine foto's.
De vlinder komt van Stencil JMA05.
Dit is mijn eerste envelop.
Op de label in de envelop heb ik foto's geplakt van de oudste zoon.


Dit zijn mijn labels en hier heb ik later een passende tekst opgemaakt.



Op de tweede envelop heb ik de ballonnen van stecil 115633/0301
en de cijfers 115633/0165 van Craft Emotions gebruikt.
De vlinders zijn weer van het Stencil van Marianne design CR 1354
Het randje aan de zijkant is van het Stencil JMA 06
De ringen zijn gestand maar weet het merk niet meer.
Op de label in de envelop heb ik een foto's van de tweede zoon geplakt.


Dit is mijn derde envelop met op de label in de envelop een foto van de derde zoon.
Het randje komt ook van Stencil JMA 05
Het plaatje komt van Country Garden 6011/0421 en hierop heb ik
de Stempel gebruikt van Craft Emotions 130501/1831

 Nu heeft dit echtpaar 4 zonen.
Op de onderkant van dit project heb ik een extra envelop geplakt
en op de label kan dus de foto van de vierde zoon worden geplakt.
Ook hier heb ik weer een plaatje gebruikt uit het design papier.Country Garden 6011/0421
Het randje komt van Stencil JMA05
De vlinder komt van het stencil Marianne Design CR 1354


Inmiddels hebben zij dit album ontvangen en waren er heel blij mee.
Misschien heb ik u ook blij gemaakt en heeft u inspiratie gekregen om ook iemand blij te maken.
Bedankt voor het lezen van dit project en hop door naar

DEBBY






27 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Rikie 💖!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi geworden Rikie. En je hebt je bericht helemaal top gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Elly ik vind dit ook allemaal spannend.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Ja Jacqueline, we hebben proefgedraaid, maar dan is het toch wel spannend voor het crea team.

      Verwijderen
  4. Mooi album. De ontvanger is er zeer zeker blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Anneke dat waren ze, hoorde dat ze het aan iedereen lieten zien.
      Is toch fijn in deze corona tijd.

      Verwijderen
  5. Super mooie creatie rikie. Paper is ook erg mooi

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Debby dank je wel, en super dat jij de spits wilde afbijten.

      Verwijderen
  6. Anoniem18:06

    Via Elly ( Bloghop) kom ik gezellig bij jouw voorbij en wat is je album gaaf geworden! Mooi papier en ik ben je ook meteen gaan volgen!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Diana, wat fijn dat je mij gaat volgen. verwacht nog niet teveel want ik ben pas hiermee begonnen.

      Verwijderen
  7. Wat heb je deze creatie prachtig gemaakt Rikie. Heel mooi dessin-papier heb je gebruikt en het ziet er allemaal tot in de puntjes verzorgd uit. Ook je voorgaande kaarten vind ik erg mooi dus ik ben je gezellig gaan volgen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Miranda, Hartelijke dank voor je complimenten. hoop dat ik je kan inspireren met mijn kaarten.
      Probeer elke week een kaart op deze blog te zetten, maar het is allemaal nog nieuw voor mij.

      Verwijderen
  8. Het is een mooie creatie met prachtig design papier!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan Rikie en ook mooi dp! Groetjes van Sylvia H.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Silvia, het was best een klus om in deze tijd iets moois te maken voor dit echtpaar.
      Maar ze waren er erg blij mee, Groeten van mij.

      Verwijderen
  10. Mooie creatie en je hebt prachtig papier gebruikt! Dat bloggen gaat je prima af en ik heb me meteen als volger aangemeld!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOH, Caroline, wat fijn dat mijn creatie mooi vond, en nog fijner dat je mij gaat volgen.
    Zoals je al kon lezen ben ik pas begonnen en het moet nog wel wennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zooo ook jou creatie is een echt prachtig geworden Rikie...prachtig gemaakt van schitterend designpapier...en mooi gecombineerd met kraft...Schitterend!!!!
    Ik ben gelijk volger geworden...en ga proberen met regelmaat langs te komen
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rosina, Bedankt voor jou reactie en ik probeer, om elke week wat op deze blog te plaatsen.
      Fijn dat je mij gaat volgen.

      Verwijderen
  13. Prachtig Rikie, erg leuk voor een echtpaar van 60 jaar samen! Prachtige details en ook nog aan de kinderen gedaan.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi gemaakt. Mooi design papier.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi album is dit !!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O Rikie, was al eens langs geweest maar mogelijk vergeten te zeggen hoe mooi ik je creatie vond, of wel geschreven maar niet op publiceren geklikt. Nu ben ik echt het rondje rond van deze leuke bloghop.

    BeantwoordenVerwijderen