dinsdag 14 april 2020


Mannenkaart





Hallo Allemaal,

Vandaag ben ik begonnen met een blog.
Dit is dan mijn eerst kaart.





Voor de kaart heb ik donker rood gebruikt en het design papier heb ik gemat op zwart.
Het plaatje komt van Syta. 
Het plaatje en het zwart eronder heb ik gedaan met de mal van craft emotions nummer:115633/0815
Van Craft Emotions heb ik de raders 115633/0157 gebruikt.
De pijl komt van het Stencil 70.
Voor de Banner heb ik van Craft Emotions de 115633/0241 gebruikt. 
De stempel is van coca craft.
De lijntjes heb ik gedaan met een fine linler.

Misschien geeft deze kaart jouw inspiratie om mannenkaarten te maken.
Bedankt voor het lezen en groeten van Rikie.


3 opmerkingen:

  1. Leuk om.de eerste te zijn die op je blog bericht mag reageren hopelijk volgen er nog vele berichtjes wat ik op kan reageren.....deze eerste kaart is erg leuk geworden.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb je mooi gedaan Rikie.
    En ik wens je veel blog plezier, je zult je er steeds meer in thuis gaan voelen.
    Groetjes Elly
    ps en ik ben volger geworden,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was te snel dit staat er nog niet bij.

      Verwijderen