maandag 4 mei 2020


Happy Birthday





 Het design papier lag er al een tijdje.
 Soms daag ik mijzelf uit om oud en nieuw te combineren.
Ben dan ook tevreden met het resultaat.

Voor de vorm van de kaart heb ik gebruikt de 
Dutch doobadoo mal nummer  470.713.185

Het design papier is van Craft & You de Bellissima Rosa

Onder het plaatje wat ook uit het design komt heb ik gebruikt het 
Stencil van Marianne Design LR0648

Het takje komt van Craft Emotions nummer 115633/0252

De bloemen en de vlinder komen van het StencilJMA05
Meeldraadjes en de drops komen van Hobbyshop Veldmaat.

Wie weet heb ik u als lezer kunnen inspireren.

Bedankt voor het lezen van deze post.



 



3 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Rikie en het model is zo superleuk.
    Groetjes Ellyw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie creatie heb je gemaakt met de ddbd mak. het papier is ook super goed gekozen bij de afbeelding
    groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam even bloghoppen maar was wat te vroeg...
    Ben wel meteen volger ggeworden want je maakt mooie dingen.
    Ik kom straks nog wel even terug.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen