dinsdag 11 augustus 2020

Samen Creatief #4

Samen creatief #4

Dag beste lezer,

Ons design teamlid Debby heeft deze creatie bedacht.

Dit is toch wel een hele mooie creatie geworden.
 Ik vind hem super gaaf.

Voor mijn creatie heb ik mosgroen linnen cardstock nummer 1010 gebruikt.
Voor het Designpapier heb ik Bellissima Rosa van Craft&you gebruikt.



Zelf ben ik zeer tevreden over deze kleuren
Voor de sluiting heb ik een strook cardstock onder de verticale opening geschoven.
Aan de linker zijde heb ik een tag geplakt en het geheel sluit met een magneet.




Hier zie je een aantal labels waar ik aan elke label wel een tab heb gebruikt.
Dit vind ik een meer waarde aan mijn project.
Voor deze tabs heb ik gebruik gemaakt van stencil Planner Essentials 1
Dit stencil is van CraftEmotions en heeft het nummer 115633/1601




Van CraftEmotions heb ik Swirls nummer 115633/0506 eenmaal uit gestanst.
Daarna in delen geknipt en deze delen zie je terug op mijn labels.

Op de middelste label heb ik het randje 6002/1546 gebruikt.
Deze is pas nieuw en komt uit de collectie van Joy.

Verder heb ik gebruik gemaakt van de losse delen van het 
Stencil VSL255 van StudioLight Essentials
Deze zie je op mijn labels.

Ook hier heb ik een onderdeel gebruikt van dit stencil
 onderaan een stukje gerild en omgevouwen.




Aan de bovenkant zie mijn grote label die in de pocket zit.
Ook hier weer de tabs gebruikt.
 

De onderkant van mijn pocket heb ik wat opgefleurd.
De afbeeldingen komen uit het designpapier.

Voor de rondjes heb ik gebruik gemaakt van stencil 
CraftEmotions 115633/0941 en de 115633/0901


Samen creatief heeft een blog hop.
Laat bij elke designer en bij hobbyshop veldmaat 
een berichtje achter voor 19 Augustus 2020
 en je maakt kans op een waardebon van € 10.00

Na het lezen van deze blog hop 
 ga je door naar Debby.

Fijn dat u de moeite hebt genomen om mijn bericht te lezen.
Graag tot een volgende keer.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.



 

12 opmerkingen:

  1. Ben even aan het hoppen en het werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw creatie is heel mooi geworden ook net weer anders dat maakt het zo mooi ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie creatie heb je gemaakt. En inderdaad leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren combi Rikie en heel mooi gemaakt
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een spannende creatie en leuke kleuren combine.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kleurgebruik Rikie en prachtige afwerking van de labels! Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Rikie, ik ben op je blog beland via Elly, wat een prachtige creatie heb je gemaakt, prachtig designpapier en mooi model, knap gedaan, ik ga je volger worden, als je zin hebt kom gerust even op mijn blog kijken creaties van Daatje,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf en wat een mooie kleuren top

    BeantwoordenVerwijderen