dinsdag 27 juli 2021

Samen Creatief #16

Welkom op mijn blog.

Wat gaat de tijd toch snel.
Heb eens even gekeken hoeveel creaties 
ik al heb ontworpen voor de Samen Creatief 
Van Hobbyshop Veldmaat.

Nou dit is nummer 5.

Deze keer heb ik enveloppen gebruikt.
Een manier die ik nog niet vaak heb gezien,
en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. 


Voor het design papier heb ik dit keer
de Blossom Meadow van Craft&You gebruikt.


Alle onderdelen heb ik versierd met het 
bijpassende Elements to cut out 12x12
van Blossom Meadow van Craft&You.


Voor de 2 grote labels heb ik de
 Dutch Doobadoo mal 470.713.210 gebruikt.


De 2 kleine labels heb ik tijdens de live uitgelegd.



Op de eerste grote label heb ik stempel gebruikt
Van Marianne design nummer ECO188


In plaats van zelf snijden heb ik deze 2 labels
 gestanst met het stencil
van Crea Lies nummer CLLT 18 with dots.

Hier kan je het cardstock en het design papier 
mee snijden en dan past het goed op elkaar.


Bij de laatste envelop heb ik naast de label
 nog een vlinder gestempeld.



Hier zie je alle de labels nog eens op een rijtje.

Zelf heb ik dit met veel plezier gemaakt 
 Misschien geeft deze Samen Creatief jullie weer inspiratie.

Het hele Design team heeft weer creaties gemaakt
 en allemaal zo verschillend.

Voor de bloghop ga je HIER door naar Debby.

Laat overal een bericht achter om mee te 
loten voor een waardebon van € 10.00 
die je kan besteden bij Hobbyshop Veldmaat.

Dit was het voor deze keer.
Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht
 en graag tot een volgende keer.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.



15 opmerkingen:

  1. Wat leuk geworden. Zo mooi die zonnebloemen, lijkt zo vrolijk.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ! Wat een prachtig Samen Creatief. Ga deze zeker maken. Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie uitwerking. En knap hoor dat je deze zelf hebt uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden en heel knap gedaan.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou inderdaad, wat een verschillende uitvoeringen heb ik al gezien. Heel gaaf. Zo leuk om met enveloppen te werken. Is weer eens wat anders. De grote labelstansen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige uitwerking heb je gemaakt en leuk met dit mooi designpapier. Erg leuk om dit met enveloppen te maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Rikie en een leuk model.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Rikie, mooie kleurencombi.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb gekeken Rikie
    En wat was je duidelijk met de uitleg en het is een heel project….
    Ik vind je papier prachtig en dat doet al veel ….
    Heel mooi gedaan👌

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk model heb je gemaakt !! Erg mooi en prachtig designpapier. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rikie,
    Wat een mooi en duidelijk filmpje heb je gemaakt!
    De creatie is schitterend en ook het papier is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kaart is prachtig!
    Alvast mooi in de Herfst tinten.Super leuk model.
    Bedankt voor de duidelijke uitleg!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig geworden Rikie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is erg mooi geworden. Heb het filmpje bekeken, heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig zomers geheel heb je ervan gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen