dinsdag 9 november 2021

Samen Creatief #19

 

Dag lezer van dit blogbericht.
Fijn dat je even tijd neemt om dit te bekijken.


Dit is alweer nummer 19 in onze samen creatief.
Een het verbaasd me dat we elke keer weer leuke creaties hebben.
Deze creatie komt van Anneke.

Op de voorkant heb ik de bloemen gemaakt van foam
 en voor de opbouw heb ik me laten inspireren door Bianca ons DT lid.


Om het boekje eruit te kunnen halen heb ik een
 splitpen gebruikt van Tim Holtz 
en hier wat lintjes aangeknoopt.


Het boekje heb ik gemaakt voor een verjaardag.


Met deze tekst laat ik weten dat er een kadootje komt.


Hier zie je de label in een pocket.

De label heb ik onderaan 2 cm. dubbel gevouwen
 nu kan ik er geld achter stoppen.

Trek de label omhoog en het komt dan vanzelf mee.


Tja en als je dan een geldbedrag erin stopt 
is shoppen toch fijn.


Op de achterkant heb ik nog wat passende teksten geplaatst
 en de afbeelding van deze dame 
vond ik wel passend op de laatste pagina.

Heeft u dit bericht met plezier gelezen?

Voor het volgende bericht gaan we HIER door naar Debby.

Doet u nog mee met de bloghop? 
Wie weet wordt u uitgeloot en ontvangt u € 10.00 shop tegoed.

Bedank voor het lezen van dit bericht 
en graag tot een volgende keer.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.



14 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw uitvoering is ook al zo mooi geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een een super leuk doosje en ik ga er morgen mee aan de slag.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk gedaan. Zo’n mooi model

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt. En de foambloemen zijn schitterend.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan…..prachtige bloem….

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi ! Leuk met de labels !!
    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie uitvoering van ditproject

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke versie! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende creatie Rikie, een toppertje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die van jou is ook mooi geworden rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow....wat en schitterende creatie in prachtige kleuren....hier geniet ik van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dames hartelijke dank voor jullie reacties.

    BeantwoordenVerwijderen