dinsdag 9 mei 2023

Samen Creatief #37

 Deze Samen Creatief mocht ik verzorgen.

Het is een luxe kaart geworden.


Voor deze creatie heb ik Maja design papier gebruikt.
Ook de nieuwe bloemen mal en de nieuwe takjes
 van CraftEmotions heb ik hier bij gebruikt.


Het frame is een oudje van CraftEmotions
 maar hij blijft toch mooi. 
De stempel is van Marianne design.


Deze creatie is bedoeld voor onze buurvrouw 
die deze zomer 90 jaar wordt en nog steeds fiets.


Een felicitatie wens hoort bij deze verjaardag.


Aan de binnenkant heb ik gebuikt gemaakt van een tekst stempel
En wat elementen van Craft O'clock.


Op deze label nog een vlinder uit het design papier opgeplakt.

Hartelijk dank voor het lezen van dit blogbericht.

Voor de bloghop kun je HIER doorgaan naar Anneke.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid van het Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Hieronder vind je nog e producten die ik heb gebruikt.





4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Daar wordt de buurvrouw straks heel blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend....wat een gave uitvoering is dit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is echt super gaaf geworden vond de live ook erg leuk met goede uitleg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend resultaat.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen