zondag 19 november 2023

Samen Creatief#43

 Dag Allemaal.

De Samen Creatief#43 heb ik mogen verzorgen.

Voor het design papier heb ik gekozen het merk Mintay.
Deze creatie heb ik er mee gemaakt.


Aan de voorkant heb ik bloemen uit het papier geknipt.
Randjes bruin gemaakt en 2 takjes erbij uit gestanst.
Het slotje is toch weer even iets anders dan een lintje.


Aan de linker binnenkant heb ik uit de elementen afbeeldingen geknipt.



Op de label in de pocket heb ik tekst gestempeld.

Op het ovaaltje heb ik een bloementoef uitgeknipt.


Onder het ovaaltje zit een boekje waar ik de tekst op heb gemaakt.
Verder nog wat versierd met elementen.


In het boekje heb ik nog een pocket gemaakt waar de cadeau bon in kan.

Wil jij deze creatie van de Samen Creatief#43 ook nog maken?
Hier het boodschappen briefje.



Je kan de creatie inleveren tot 29 November.
Plaats hem op facebook in het album 
en je doet mee aan de verloting van een shop tegoed van € 10.00

Deze creatie kun je ook terug kijken op you tube:

https://www.youtube.com/watch?v=0PLTNdhUrBs&ab_channel=HobbyshopVeldmaat

Dank voor het lezen van dit bericht en graag tot een volgende keer.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.




2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige creatie. Dit is zoveel méér dan een kaart. Een cadeautje voor de ontvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen