dinsdag 14 september 2021

Samen Creatief#17

Welkom op mijn blogpagina.

Deze keer is de Samen Creatief bedacht door Anneke.
En wat vind ik deze creatie tof.

Omdat we met ons team proberen om zo 
verschillen mogelijke creaties te maken
 heb ik deze keer gekozen voor een kerst creatie.



Em als je dan ook nog eens Maja papier gaat gebruiken
 dan wordt het wel een hele mooie creatie.
Het stencil is een oudere van Marianne design CR1334



Als je hem openmaakt blijven de hertjes nog zichtbaar.


Hier zie je de kaart als hij half open is.



Dit is het midden gedeelte.
De ster kan er niet te hoog in
 omdat het geheel dan niet meer in de kaart past.




De tekst heb ik op linnen papier geplakt 
en met twee klein strookjes opgeplakt 
zodat hij recht op blijft staan.


Aan deze kant heb ik 2 dubbele labels gemaakt
 met het stencil JMA-NA-CD21


Aan deze kant heb ik de label gemaakt 
met het Stencil van Crealies CLLT18

Zelf ben ik trots op mijn creatie.
Ga daar voor de kerst iemand blij mee maken 
die het ook heel goed waardeert.

Voor de bloghop kun je HIER doorgaan naar Debby.
 
Door reacties achter te laten bij elke hop
 loot je mee voor een waardebon van € 10.00

Misschien krijg je nu inspiratie 
om ook deze creatie te gaan maken.

Ik heb het met veel plezier gedaan.

Dank voor het lezen van dit bericht en graag tot een volgende keer.

Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink.

 

15 opmerkingen:

  1. Jouw uitvoering is ook heel mooi, en ook voor de kerst gegaan, we dachten hetzelfde hihihi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw prachtige kerst creatie. Geweldig ook zo de tekst op de kubus. Geweldig gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook een kerst uitvoering maar toch weer totaal anders als die van elly. Erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kerstkaart !
    Groeten Maaike !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan. Zoveel mooie details. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kerstcreatie Rikie. Zo mooi dat Maja desgingpapier. De bovenin vindt ik ook top!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rikie wat een prachtige creatie in deze kerstuitvoering, toppie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supergave kerstuitvoering Rikie. Mooi papier en hele mooie afwerking. Leuk idee van die ster bovenin.
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi en stijlvol gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Rikie

    Gaaf zeg nog zo’n prachtige kerst uitwerking van de geweldig leuke samen creatief
    Ik geniet van al jullie mooie creaties zo divers
    Ik ga nog ff verder hoppen gezellig hoor.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alweer zo'n prachtige versie. Het is echt genieten deze bloghop.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke creatie, groetjes Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook weer een mooie kerst variant supermooi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is ook jouw kerstcreatie van de live heel mooi gedecoreerd met prachtige accentjes allemaal
    Lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen