dinsdag 13 september 2022

Samen Creatief #29

 Dag lezer van dit blogbericht.

Deze creatie is verzorgt door Francis.
Voor haar is het de eerste keer dat ze dit bij ons doet.

Zij heeft ervoor gekozen om samen een kaart te gaan maken.


Dit is mijn kaart geworden.

Hiervoor heb ik de basis zwart gedaan.
Het meeste designpapier is red mood van craft o clock.
De randjes komen uit de JMA collectie.
De elementen komen uit een extra setje
 wat bij het design papier hoort.


Dit is de binnenkant van mijn creatie.


Het designpapier met de dames komt een setje 
wat ik nog thuis had liggen.
Hier zitten ook de labels in.


Op deze waaier zitten afbeeldingen die ook uit dat setje komen. 


Hier heb ik de tekst op gestempeld voor een verjaardag.


Ook dit plaatje komt uit het blokje


Dit is een stempel van Marianne design.


Hier zie de laatste van de waaier.

Deze creatie is mij wel bevallen en zal heb zeker nog een keer maken.

Craft o clock heeft vaak designblokken met veel plaatjes
 en daar is dit model heel geschikt voor.

Hieronder vind je de producten die nog 
verkrijgbaar zijn bij Hobbyshop Veldmaat.

Hartelijk dank voor het lezen van dit bericht.

Voor de bloghop klik je HIER om door te gaan naar Anneke.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.



                 




11 opmerkingen:

  1. Vind deze ook echt supermooi Rikie, groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rikie, wat heb je en schitterende creatie gemaakt. Heel mooi met die waterval binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met de randjes. Bedankt voor de inspiratie 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Rikie jouw uitwerking, ik twijfelde ook om de flappen idd in het midden te doen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jij hebt een prachtige creatie gemaakt Rikie....leuk gedaan met de zwarte randjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, zo leuk geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook heel mooi en weer zo anders met dit mooie papier…..wel wat drukker maar toch net niet te druk…..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is prachtig en hou van het papier van Craft O Clock

    BeantwoordenVerwijderen