dinsdag 11 oktober 2022

Samen Creatief # 30

 

Samen Creatief#30.

Amber heeft deze creatie bedacht.

Voor deze creatie heb ik Maja Design papier gebruikt.
 Met dit design papier kan ik meestal leuke creaties maken.


Hier zie je mijn Creatie aan de voorkant.
Heb met glitter papier gewerkt.
Vond dat de ijspegels goed paste bij de winter.



Ja en in de winter is het soms koud.
Daarom heb ik een oudje van Marianne design
 gebruikt van de wanten.


Bloemen op mijn creatie vind ik heel mooi.
Op deze winter creatie zijn ze dan 
gemaakt met het glitter papier.



Het plaatje van de sneeuwpop heb ik gemat op ook het glitter papier.

Zo is de sneeuwpop goed zichtbaar.


Hoop dat je met plezier mijn blogbericht hebt gelezen.
Voor de bloghop ga je HIER door naar Anneke.

Laat overal een berichtje achter 
om mee te loten voor een shoptegoed van € 10.00

Bedankt voor het lezen en graag tot een volgende keer.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.



9 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk nog een kaart in winterse sferen. Ik ben dol op sneeuwpoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem schitterend , groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook mooi zo in het blauw met winterse taferelen….prachtig…..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke creatie Rikie....zo leuk gedaan met de sneeuwpop!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat een kei gave kaart heb je gemaakt. Groetjes, Catrien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is echt gaaf in deze winterse versie. Prachtig.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie winterse kaart. Leuk model ook. Prachtig Maja papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen