dinsdag 14 februari 2023

Samen Creatief #34

 Hallo lezer van dit blogbericht.

Wat heeft Francis toch een leuke creatie bedacht.

Ik was er erg blij mee, 
heb de komende maand veel verjaardagen 
en dan komt mij dit goed van pas.


Voor de basis heb ik bruin craft gebruikt.
Het designpapier is van Studio light, de JMA collectie.
Op de voorkant heb ik bovenaan wat elementen gebruikt. 
Voor de rest doet het papier zijn werk.
Op de deksel heb ik eerst een lintje en daarna satijn lint gebruikt.


Aan de voorkant van het doosje heb ik een half rondje eruit gestanst.
De label ernaast heb ik gestanst met label mallen.
Hier een element gebruikt waar ik op kon stempelen.
Rondom weer andere elementen geplaatst.


Hier zie je de achterkant van de label.
Heb er alvast een kaartje in gemaakt,
 maar er kan natuurlijk  ook een cadeau kaart in.

Het randje komt ook van Studio light uit een JMA Collectie.

De producten die ik heb gebruikt vind je onderaan dit bericht.

Voor de bloghop kun je HIER doorgaan naar Anneke.

Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht.

De volgende samen creatief is op 14 maart 
en die wordt verzorgt door Amber.
Om 19.00 uur kun je deze volgen bij Hobbyshop Veldmaat  op Facebook.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.










7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt supermooi gemaakt , de jarige boft maar !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking in dit mooie papier. Ja Francis doet het supergoed, heel gezellig die live.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie heb je gemaakt.
    Mooi met het kraft erachter.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Rikie, heel mooi met dat blauw erbij.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi gemaakt zulke leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creatie. Hele mooie kleuren. Groetjes, Catrien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heb de live niet gezien maar vind je uitwerking wel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen