dinsdag 10 januari 2023

Samen Creatief #33

 Om te beginnen wil ik alle lezers 
van dit blogbericht een goed en creatief 2023 wensen.

Wij gaan weer ons best doen om jullie 
weer te inspireren met onze creaties.

We beginnen met onze samen creatief #33
die is bedacht en verzorgt door Renate.

Dit is mijn creatie geworden.


Voor het kiezen van het designpapier voor deze creatie
 heb ik gekozen voor baby papier.
Een Baby is ook een nieuw begin, 
dus vond ik het voor deze maand wel passen.


Mijn Basis is Krijtwit cardstock.
Voor de mat laag heb ik craft gebruikt.
Het designpapier is van Piatek


De elementen kome uit het designpapier.
De tekst is een vrij nieuwe van Crea lies.


Het Randje heb ik gebruikt 
zodat mijn kaart hier achter goed blijft staan.

Het plaatje komt uit een schrapvel.

Dit was mijn eerste samen creatief voor 2023.
Hartelijke dank voor het leze van dit bericht.

Wil je de bloghop lezen voor meer inspiratie,
 klik dan HIER om door te gaan naar Anneke.

Ga jij deze creatie ook maken?
Plaats hem dan in de map op facebook
 en je loot mee voor een schopbedrag van €10.00

Wens je veel plezier met het maken van deze creatie.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Deze producten heb ik gebruikt.
Ze zijn in onze winkel en in de web winkel te koop.


               






7 opmerkingen: