dinsdag 8 november 2022

Samen Creatief #31

Welkom lezer van dit bericht.

Deze samen creatief heeft Anneke voor ons bedacht.
Het hele Createam maakt deze al van te voren 
zo kunnen we jullie nu de bloghop te laten zien.


Voor deze creatie heb ik gekozen voor het Design papier 
van Studiolight Vintage Treasures.
Hiervan is er een blokje designpapier 
maar ook een blokje met elementen.
Met deze 2 blokjes heb ik deze creatie gemaakt.


De tekst heb ik op designpapier gestempeld
 en daarna gemat op zwart.


Het element van de motor vind ik wel erg stoer.



Bij deze tekst vond ik het wat kaal aan de bovenkant.
dit heb ik met 2 elementen opgevuld.


Voor de labels heb ik wel een mal gebruikt.

Dit deel van de creatie is helaas iets anders geworden.
 dat komt omdat ik het geheel had opgeplakt 
en zo kon er geen label meer achter.


Dit is de binnenkant.
Ook hier heb ik de labels gestanst en voorzien van designpapier.
Ben van plan om hier passende stempels op te plaatsen
 zodra ik weet wie hem gaat ontvangen.

Dit was mijn creatie waar ik erg blij mee ben.
Voor de bloghop kun je HIER doorgaan naar Anneke.

Hieronder zie je de producten die ik heb gebruikt.
Door er op te klikken kom je in de webshop.

Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht.
Graag tot een volgende keer.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat. 





 

10 opmerkingen:

  1. Wat een stoere kaart. En geweldig om te zien dat je er ook een mannenkaart van kunt maken. Dank je wel voor het mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze vintage uitvoering van de Samen Creatief prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden Rikie, groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel stoer Rikie, je stijl is mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf gedaan in deze stoere kleurencombinatie Rikie!
    Ook deze creatie is prachtig!
    Grotjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow deze is echt mijn favoriet, Super mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie mannencreatie….wie die mag ontvangen kan blij zijn….hij is super mooi……

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow deze is ook al heel gaaf. Ik vind mannencreaties altijd heel lastig, maar dit is geweldig.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi ook al zo leuk mannen kaart en ook in zwart /wit erg leuk mooi geheel

    BeantwoordenVerwijderen