dinsdag 13 december 2022

Samen Creatief#32

 Samen Creatief #32 is verzorgd door Miranda.

Wat heeft ze voor ons een leuke creatie bedacht.


Dit is het doosje waar ik voor de basis rood linnen karton heb gebruikt.
Om de opening heb ik strookjes van 0.5 cm geplakt.
Het designpapier is van Piatek  P13-DEA-09


Op de deksel heb ik van designpapier een handvat gemaakt.
Zo kun je de deksel er gemakkelijk eraf halen.
De plakparels zijn oudjes van Marianne design.

De tekst is Van Marianne design.


Aan de onderkant heb ik een stukje rood linnen karton
 gestanst en daar een bloem uit designpapier op geplakt. 
Veder heb ik er een stukje lint onder gestopt.
De vlinders maken het helemaal af.


Dit is het binnen doosje wat ik heb versierd met bloemen.
Om de bloemen goed te kunnen zien in het doosje,
heb ik een tunnel gemaakt.
Neem een stukje karton van 5 x 7 cm.
Ril dit op 1-3,5-6 cm.
Plak de delen van 1 cm op elkaar
 en plak dit op de deksel van het doosje.
Nu kun je dit deel versieren.


Ook voor deze samen creatief is er weer een bloghop.
Door bij de designers en bij Hobbyshop Veldmaat
 een bericht achter te laten,
 loot je mee voor een schop tegoed van € 10.00

Voor de bloghop ga je HIER verder naar Hobbyshop Veldmaat.

Wil je nog meer kans maken op een shop tegoed van € 10.00?
Maak dan deze creatie en plaats hem in de map,
 op het blog van Hobbyshop Veldmaat
 of op facebook in de map van samen creatief# 32

Deze producten heb ik gebruikt.
Ze zijn te koop bij Hobbyshop Veldmaat.
Klik op het product en je komt op de website.

Dank voor het lezen van dit bericht.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink
Createam lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.
 


     

8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kado verpakking is dit.
    Mooi met de mooie tekst van harte.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie heb je gemaakt. Er is zoveel leuks op te zien.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook al zo mooie en zo leuk gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Rikie jouw uitvoering.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....ook dit ziet er prachtig uit Rikie....heel mooi papier heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die leuk. Ook zulk mooi papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Slim gedaan met die tunnel! De bloemen komen inderdaad beter uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen